من از خدا خواستم که حقیقت را به من نشان دهد…I asked God to show me the truth!

Forgiveنامزد بهاره قلبش را به عیسی مسیح در برنامه «نوایی صمیمی» سپرده بود. او از مشاوران خواست که با همسرش نیز صحبت کنند که او نیز مسیحی شود. در ابتدا همسرش نمی خواست ولی بعد از مدتی او فقط گوش میداد تا اینکه مشاوران خبرخوش را که تنها عیسی مسیح می تواند گناهان او را ببخشد، با او در میان گذاشتند. پس از شنیدن این خبر، او شروع به گریه کردن کرد و گفت: «من از پیامبرم محمد، امام علی و بقیه امامان در اسلام، خواستم که گناهان من را ببخشند و به من کمک کنند ولی هیچکدامشان کاری انجام ندادند. من از خداوند خواستم که حقیقت را به من نشان دهد که شما (مشاوران شبکه) با من تماس گرفتید. «شما جواب دعاهای من هستید!» او بسیار خوشحال بود از اینکه عیسی مسیح را به عنوان نجات دهنده خود پذیرفته است.

داستان واقعی بوده ولی به دلایل امنیتی اسامی و مکانها تغییر کرده است.

برای برقراری ارتباط با مشاوران شبکه محبت روی این لینک کلیک کنید

Bahare’s fiancé gave his heart to Jesus with the Farsi Women show. He wanted us to talk with Fatemeh so she can become a Christian too. At first she didn’t want to but then she just listened as we explained to her the good news and that Jesus is the only one who can forgive sins. She started crying and said; “I have been asking my prophet Mohammad, Imam Ali and others in Islam to forgive my sins and help me but nobody did. I asked God to show me the truth and you called. You are an answer to my prayers!” She was so happy to accept Jesus.

For Security reasons, the names and locations have been altered. The story is true, not fiction

Our counselors are available to talk to you – click here

پاسخی بگذارید

