چگونه جعفر عیسی مسیح را به عنوان نجات دهنده پذیرفت…How Jafar accept jesus as his savior…

جعفر از شیراز تماس گرفت. او در تماسهای متفاوت سوالاتی در مورد کتاب مقدس  داشت ولی هیچ وقت خودش را معرفی نمی کرد. در یکی از تلفنهای خود او خودش را بدین گونه معرفی کرد «من همان شخصی هستم که زنگ می زدم و سوالاتی در مورد کتاب مقدس داشتم. الآن من حاضر هستم که زندگی خود را به عیسی مسیح بدهم.»» در همان زمانی که با جعفر صحبت می کردم ده نفر دیگر همراه با جعفر بودند که داشتند صدای من را که در مورد عیسی مسیح و اینکه او تنها راه و خداوند است، می شنیدند. وقتی که داشتم دعای توبه را با جعفر انجام می دادم یکی از آن ده نفر که صدای من را می­شنید بر روی زمین افتاد و گفت که من قدرت خداوند را احساس می کنم و تمام موهای بدنم سیخ شده است. همه آنان از حضور مهیب خداوند در شگفت بودند!!

داستان واقعی بوده ولی به دلایل امنیتی اسامی و مکانها تغییر کرده است.

برای برقراری ارتباط با مشاوران شبکه محبت روی این لینک کلیک کنید.

 

Jafar called from Shiraz. He had been calling and asking question without introducing himself. This time he confessed and said “I am the one who had been asking those Bible questions. Now I am ready to give my life to Jesus.” They were about ten of them listening on speaker phone while I was explaining about Jesus, the only way to God. When I prayed the salvation prayer one of them fell to the ground and said “I feel God’s power on me and I have goose bumps” They all were in AWE of God’s Presence!!

For Security reasons, the names and locations have been altered. The story is true, not fiction.

Our counselors are available to talk to you – click here

پاسخی بگذارید

