چرا نگاهی دیگر؟

nigahi digar_logoپرسیده شد چرا نگاهی دیگر؟
فکر کردم که از این موقعیت استفاده کرده و به این سوال جوابی بدهم، هم به عزیزی که سوال را مطرح کرده و هم به مهربانانی که سوال در ذهنشان بوده وهمان جا ایستاده و مسیر از ذهن تا زبان را نپیموده. در این یکی دو سال گذشته برنامه های تلویزیونی زیادی را تماشا کردم و متوجه شدم که جای یک برنامه خودمونی خیلی خالیه، منظورم یک گپ خودمونی که بتونیم راحت با شما بینندگان عزیزمون صحبت کنیم.

فکر کردم که این برنامه ها در مورد چه موضوع هایی باشد؟
نمیدانم شاید شما هم متوجه شده باشید که ما آدمهای معمولی در زندگی با هم یک جاهایی  یا بدون فکر یک سری ایده ها را از یکدیگر بعاریت گرفته و خود صاحب آن ایده میشویم و یا ناخواسته بدون هیچ چالشی اجازه میدهیم که افکار دیگران و اعمال پشت سر آن ما را کنترل کنند. حس کردم که این بندها دست و پای ما را حسابی بسته پس به این فکر افتادم که در این گپ های خودمانی میتوانیم با نگاهی دیگر به این مسائل از دیدهای عاریتی جامعه و کنترل حاصله از آن آزاد بشویم . خوب، دست بکار شدم و از دوستان دعوت کردم که اگر مایلند به برنامه آمده و خیلی صادقانه حرف دلشونو با ما و شما در میان بگذارند، خدا را شکر که آمدند و حالا شما هم بیننده این برنامه ها هستید.  حالا تا چه حد موفق شدیم که این خدمت را بدرستی انجام دهیم  بستگی به محبت و لطف شما عزیزان دارد.  برنامه نگاهی دیگر از شبکه محبت را حتما تماشا کنید و در تماس با ما عقاید خود را ابراز کنید.

متشکرم

افی ارشادی

پاسخی بگذارید

