برنامه های جدید در شبکه محبت

شبکه خانوادگی محبت در صدد می باشد که برنامه های متنوع و سازنده برای تمام شما بینندگان داخل و خارج از کشور فراهم کند.  البته بیشتر برنامه های این شبکه توسط خدمات و مؤسسات مسیحی گوناگون تهیه شده – آرزوی ما این است که خدمت ما باعث برکت شما شود

برنامه های زنده – پنج روز هفته:

سیمای مسیح – کشیش الناتان و نازنین

آواز مسیح – کشیش حسین اندریاس – برنامه ای برای عزیزان افغان

زن امروز – با خواهر افی و خواهر بلونا

چرا مسیحی شدم؟  فریبرز  و مهمان هفته

پژواک –  ادوین و جنیفر و اشکان

امید جاودان – کشیش رسول حیدری

تنها راه راستی و زندگی – به زبان ترکی

دیگر برنامه های جالب و پر بیننده جدید عبارتند از:

خانه پرستش – ژیلبرت

شفای شکسته دلان و آوای سینما – کلمه – ایلام

تاریخ کلیسا – کشیش ساسان توسلی و ادوین کشیش آبنوس

سارو و سارا

داستانها از کلام خدا

جویس مایر

من و خانه ام

شکسته ظلمت

نوید زندگی و غیره…  برای دیدن لیست کامل برنامه های این کانال به این صفحه سری بزنید

5 پاسخ برای برنامه های جدید در شبکه محبت

  1. مغدی می‌گه:

    merC az barnamehaye motanave & ghashangetun, khoda tak take shomaro barakat bede, lotf konid baraye ma iraniha ham doa konid

    • افسون می‌گه:

      هر بار كه به كسي ميگي براي تو دعا كنه حق فرزند خوندگي خودتو از بين بردي
      عيسي مسيح گفت همان كارهايي كه من كردم شما نيز ميتوانيد وچه بسا بهتر وبزرگتر از ان وخدا انسان را شبيه خود خلق كرد تا معاون او شود

  2. maryam می‌گه:

    مادر ترزا ميگفت هرگز توي راهپيمايي ضد جنگ شركت نميكنم اگه راهپيمايي صلح داشتين خبرم كنيين
    با هرچه مقابله كنيد ايستادگي ميكند(كارلييون)
    به جاي شكسته ظلمت وحرف زدن از اعتياد ميتونيم از سلامتي وشفا واميد ونور حرف بزنيم.

  3. arya می‌گه:

    من یک مسلمان شیعه هستم وامیدوارم همان طور که من ازادانه وارد سایتتون شدم شما هم ازادانه نظر من را انعکاس دهید به نظر من مسیحیت یک دین غیر عقلی وخیالی است وبیشتر با اوهام زیست می کند البته نظر من است ودادن نظر ازاد است

    • mohammad می‌گه:

      سلام نظر شما قابل احترام هست اما فقط زمانی میتونی همه ی چیزهایی که از مسیح شنیدی روباور کنی که از ته قلبت ایمان بیاری حقیقت رو زمانی میتونی بفهمی که واقعا بخواهی منم مسلمان بودم اما خدا بهم راه دیگه ای رو نشون داد منم مثل شما فکر میکردم اما همین مسیحیت غیر عقلی و خیالی به واقعیت تبدیل شد که اصلا فکرشو نمیکردم .امیدورم راهتو پیدا کنی ….یادت نره به قلبت رجوع کن.

پاسخی بگذارید

