عضو فیسبوک پژواک شوید

دوستان و بینندگان عزیز برنامه پژواک

به مباحثات، گفتمان و تبادل نظر پشت صحنه بینندگان و مجریان برنامه پژواک از طریق فیس بوک همراه شوید

نظر خودتان را در مورد مطالب کتاب مقدسی که در برنامه پژواک مطرح می شود با ما در میان بگذارید

فیس بودک برنامه پژواک

facebook.com/pezhvak.show

 

 

3 پاسخ برای عضو فیسبوک پژواک شوید

  1. sharzin می‌گه:

    شما عالی هستید .مایلم بیشتر و بهتر با شما در ارتباط باشم تا ایمانم محکم و قوی تر شود …برایم دعا کنید.

  2. gabriel می‌گه:

    barname shoma kobe
    barayam doa konid

  3. arya می‌گه:

    من یک مسلمان شیعه هستم وامیدوارم همان طور که من ازادانه وارد سایتتون شدم شما هم ازادانه نظر من را انعکاس دهید به نظر من مسیحیت یک دین غیر عقلی وخیالی است وبیشتر با اوهام زیست می کند-خودتون رو خداوکیلی سرکار گذاشتین البته نظر من است ودادن نظر ازاد است.

پاسخی بگذارید

