اعتراف نیکو

چندی است که برای شما عزیزان درباۀ ارزش انسان (شما) در مسیح طبق نگاه انجیل مطلب نوشته ام. در ادامه این مطلب را با چند آیه ای از مزمور 91 که بسیار هم قدرتمند هستند ذکر میکنم، برای اینکه ارزش و اهمیت این مزمور بطور عملی برای شما باز شود بجای عبارت من (نام خودتان) را قرار دهید:

خدا ملجا و قوت من (نام شما) است. من (نام شما) را از دام صیاد (حملات شیطان) و از وبای خبیص (دردهای لاعلاج) میرهاند.

او مرا (نام شما) می پوشاند. راستی او سپر من (نام شما) است. من (نام شما) نه در روز و نه در شب نخواهم ترسید. با اینکه مصیبت (وقایع ناگوار) در اطراف من (نام شما) وجود دارد ولی اَمنیت من (نام شما) در خداوند خواهد بود. هیچ چیزی خداوند را از بین نخواهد برد و او در من (نام شما) زندگی می کند.

هیچ بدی بر من (نام شما) واقع نخواهد شد. هیچ طاعونی بر زندگی من (نام شما) نخواهد آمد چونکه خدا در آنجا ساکن می باشد. هر جائی که می روم  فرشتگان او با من (نام شما) خواهند بود و حتی در خطر مرا بر دستهای خود خواهند گرفت.

من (نام شما) میتوانم از هر دشمنی که مخرب است و میخواهد به من (نام شما) صدمه بزند، عبور کنم.

این برکات برای این است که خداوند محبت خود را بر روی من (نام شما) قرار داده است و من (نام شما) نیز محبت خود را روی او قرار داده ام، او اسم مرا میداند و مرا در جایگاهای بلند قرار داده است.

وقتی که من (نام شما) خداوند را صدا میکنم او مرا جواب میدهد. او در سختی با من (نام شما) است. من (نام شما) را آزاد میکند و به من (نام شما) احترام میگذارد. او مرا با زندگی طولانی خشنود میسازد و نجات خود را به من (نام شما) نشان خواهد داد.

حال براساس حقایق ذکر شده از کلام خدا، این اعترافات نیکو را اعلان کنید:

من برای توانمند بودن متولد شده ام و نه اینکه فقط باشم.

من برای سلامتی و نه برای بیماری، آفریده شده ام.

من برای موفقیت و نه برای شکست، آفریده شده ام.

 من برای پری و شادمانی و نه برای فقر و یأس، آفریده شده ام.

من آفریده شده ام  تا با وقار و محترم باشم و نه برای شرم و سوء استفاده.

من به جای اینکه مضطرب باشم، آزاد هستم.

من به جای اینکه بترسم ، اعتماد به نفس دارم.

من به جای اینکه سر درگم باشم، هدف و جرأت دارم.

من به جای اینکه افسرده باشم، شادمانم.

من به جای اینکه کم حوصله و خسته باشم، پر از انرژی هستم.

من به جای اینکه خودم را محکوم کنم خود را میبخشم.

وقتی کشف کنید که خدا در شما و اطراف شما و با شماست، و وقتی این اصل را بپذیرید که شما از خدا آمده اید و شما همشکل او ساخته شده اید، سپس آن شخصی خواهید شد که خدا شما را برای آن طراحی کرده است.

با قدرتی (مسیح) که در شما در کار است و از طریق شما کار می کند، معجزۀ زنده ای خواهید شد. فیلیپیان 4: 13

به محض اینکه ارزش خود  را کشف میکنید و به این دلیل که خدا در شما زندگی میکند، یاد میگیرید تا برای خود ارزش قائل شوید و از وضعیت خود خشنود، مثبت، یک فرد تأثیر گذار در منزل، در جامعه و در دنیای اطرافتان میشوید.

  چگونه میتوان منفی و یا سرافکنده بود، در حالی که دلایل بسیاری وجود دارند که ما به شباهت خدا آفریده شده اید؟

 خدا را شکر برای قدرت تبدیل دهندۀ خدا

با آرزوی برقراری هر چه زودتر ملکوت خدا در بین فارسی زبانان

کشیش الناتان باغستانی

www.simamasih.com

پاسخی بگذارید

