مشخصات فرکانس جدید تلویزیون محبت

قابل توجه بینندگان تلویزیون محبت

بدینوسیله به اطلاع می رساند که برنامه های تلویزیون محبت از تاریخ دوشنبه ۱۲ بهمن برابر با اول فوریه ۲۰۱۰ فقط ازطریق ماهواره هاتبرد ۶ با مشخصاتی که در این ویدیو دیده میشود قابل دریافت می باشد.  همچنین برنامه های تلویزیون محبت را می توانید از شبکه اینترنتی این کانال مشاهده نمایید

7 Responses to مشخصات فرکانس جدید تلویزیون محبت

  1. emanuel می‌گوید:

    سلام.من امانوئل هستم

  2. emanuel می‌گوید:

    سلام.من به همراه دوست و برادر نو ایمانم علی رغم تمامی محدودیتهای موجود برای شما و همه زحمت کشان مسیح دعا و ارزوی سلامتی داریم.شما هم برای ما دعا کنید.ما خیلی تنها و دور از امکانات اولیه مثل کتاب مقدس هستیم و نیاز ضروری به کمک شما داریم.خواهش میکنم هر نوع کمکی که میتوانید به ما بکنید.فیض وسلامتی مسیح بر شما

  3. استیفان می‌گوید:

    متاسفانه موفق به دریافت فرکانس نشدم.چون ویدئو پخش نشد

  4. […] مشخصات فرکانس جدید تلویزیون محبت January 2010 3 comments 5 […]

  5. amirazad می‌گوید:

    سلام خواهش میکنم از طریق ماهواره یاه ست هم برنامه هاینان را پخش کنید تا ما هم امکان دریافت داشته باشیم با تشکر امیر

  6. مانوئل می‌گوید:

    سلام من مانوئل هستم لطفا فرکانس شبکه محبت را روی یاه ست برام ایمیل کنید

پاسخی بگذارید

