شعر خوش آمدی توسط بیننده گرامی، محمد

تو ای خداوند جهان

خوش آمدی به این مکان

روشن نمودی خانه ات

در محفلی ز عاشقان

عروس این سرا منم

داماد تویی ازآسمان

عطر خوش پرستشم

پیش کش به تو شاه شهان

منجی من خوش آمدی

شادی به قلب من زدی

هستی تو در کنار من

سپاس پروردگار من

ای روح پاک و مهربان

جاری شو بین مومنان

در قلب ما مسکن نما

از بند و غم ما را رهان

اینک کنار یکدگر

با رقص و شادی دست زنان

شکرت کنیم دادی به ما

برادران و خواهران

روح القدس خوش آمدی

شادی به قلب من زدی

هستی تو در کنار من

سپاس پروردگار من

محمــــد

mohammad

3 Responses to شعر خوش آمدی توسط بیننده گرامی، محمد

  1. svini می‌گوید:

    shere kheili ghashangi bud faghat akharesh bayad begim amen

  2. mansi می‌گوید:

    salam
    saite fogholade khubie fekr nemikardam intor bashe!!!!
    daste khoda ba mast
    amen

  3. amin می‌گوید:

    شعر عالی است خدا را برایت شکر می کنم

پاسخی بگذارید

