سؤال – شما چقدر تلویزیون محبت را نگاه میکنید؟

در آماری که چندی پیش از بینندگان تلویزیون گرفتیمِ، سؤال کردیم که دوستان چقدر تلویزیون محبت را نگاه میکنند و این هم نتیجه آمار برای شما دوستان کنجکاو

هرروز – ۶۷.۱۱ ٪ – ۱۰۰ نفر

هفته ای چند بار – ۲۱.۴۸٪ – ۳۲ نفر

ماهی چند بار – ۶.۰۴٪ – ۹ نفر

من تلویزیون محبت را نگاه نمی کنم – ۵.۳۷٪ – ۸ نفر

کل شرکت کنندگان ۱۴۹ نفر

بدونید کن ما هیچ ادعایی نداریم که این یک آمار گیری فنی و علمی هست ولی به هر حال نظرات شما هست که برای ما مهم میباشد – شاد باشید.

3 پاسخ برای سؤال – شما چقدر تلویزیون محبت را نگاه میکنید؟

  1. emanoeil می‌گه:

    من حدودآ چهار سال با دو بار تکرار تقریبا تمام برنامها را در طول این سالها استفاده وتماشا کرده ام البته به همراه همسر و دخترم.در ضمن من برای دیدن تلوزیون محبت حلقه ازدواجم را فروختم و سات لایت خریدم.زیرا از این طریق هم رشد کردم و هم مشارکت _ کوچکترین عضو از اعضا برادر شما.

  2. رزگار می‌گه:

    سلام راستش من خیلی زیاد نگاه میکنم دوست دارم کتاب مقدس راداشته باشم اما متاسفانه اینجاامکان نداره بتونم بیداش کنم ممنون میشم اگه برام بفرستین شماره حسابتون رابدین پولشو میفرستم ممنون میشم اگه جوابم بدین

پاسخی بگذارید

