فرکانس جدید تلویزیون محبت – New Frequency for Mohabat TV

تعداد زیادی از شما بینندگان قدیمی ما مدتیه که نمیتونید از طریق ماهواره تلویزیون را بگیرید.  دلیلش اینه که ما مجبور بودیم فرکانس را عوض کنیم.  با اطلاعات زیر همه بینندگان در ایران و اروپا میتونید دوباره کانال ما را تماشا کنید:

 

Satellite: HotBird 8

Channel: K-14

Frequency: 11470

Polarization: Vertical

Symbol Rate: 27.5

FEC: 5/6

 

3 پاسخ برای فرکانس جدید تلویزیون محبت – New Frequency for Mohabat TV

  1. احمد می‌گه:

    سلام من یک افغانی هستم و تلوزیون محبت را از طریق مهاواره تماشا میکنم امید چیزی را که میخواهم برایم ارسال کنید آدرس حسن کشش عزیز امید وارم بامن تماس بکرید کار ضرور با حسن کشش عزیز دارم شماره مبایل من
    (0093776123161

  2. مريم می‌گه:

    سلام من مريم هستم و ساكن امريكا نياز فوري دارم كه با پدر جليل سپهر صحبت كنم و هيچ شماره اي هم نتوانستم پيدا كنم براي تماس با ايشون
    ممنون ميشم با من در ارتباط باشيد
    مسئله بسيار مهمي ميباشد لطفا بهم كمك كنيد
    اين شماره من است
    623-210-1695

پاسخی بگذارید

